5 ok, amiért kisvállalkozásodnak szüksége van egy erős márkára

Oké … de mit jelent pontosan a „márka” kifejezés?

A márka azoknak a dolgoknak az összessége, amelyek eszébe jutnak, ha valaki gondolkodik egy vállalatról. A név, a logó, a színek, az ott dolgozók, az online kommunikáció módja, maga a termék / szolgáltatás. Mindössze arról szól, hogy mesélj!

„A marketing olyan, mintha valakit megkérdeznénk egy randin. A márkajelzés az oka annak, hogy igent mondanak. ”

Elismerés

A márka fő alkotóeleme a logó, mivel ez a vállalat arca. A professzionális logó megtervezése elég egyszerű ahhoz, hogy emlékezetes, időtálló és elég hatásos legyen a kommunikálni kívánt üzenet továbbításához.

Bizalom

Az erős márka, amely értékeket közvetít, érzelmi kapcsolatot épít ki az ügyfelekkel, ami természetesen vonzza őket az Ön vállalkozásába, ha ugyanazok az értékek vannak.

Támogatja a reklámot

Az emberek egyszerűen jobban odafigyelnek, ha felismernek egy márkát, amelyet a hirdetésben látnak. Egy erős márka vonzza az influencereket is.

Árprémium

„Ha valaki hozzád hasonlóan megveszi, amit elad, függetlenül attól, hogy szüksége van-e rá” – Gene Simmons

Az erős márka ereje lehetővé teszi az árak emelését.

Miért? Mivel szakértője lett annak, amit tett, így az emberek magasabb árat fognak fizetni.

Új vásárlók

Amikor a márkád olyan történetet mesél el, amelyet az emberek szeretnek, folyton elmesélik azt barátainak, családtagjaiknak, sőt idegeneknek is. A márkád nagykövetei megszülettek.

„Hallottál erről? Hihetetlen!”

A márkán végzett munka rendkívül értékes befektetés, amely megéri az erőfeszítést.