Öt ok, amiért kisvállalkozásodnak szüksége van egy erős márkára

Oké, de mit jelent pontosan az, hogy „márka”?

A márka azoknak a dolgoknak az összessége, ami az ember eszébe jut, ha egy cégre gondol. A név, a logó, a színek, az ott dolgozó emberek, az online kommunikáció stílusa, maga a termék/szolgáltatás. A márka nem más, mint történetmesélés!

„A marketing olyan, mintha valakit elhívnánk egy randira. A márka pedig az ok, ami miatt igent mond.”

Felismerhetőség

A márka egyik fő alkotóeleme a logó, mivel ez a cég arca. Egy profi logónak elég egyszerűnek kell lennie ahhoz, hogy megjegyezhető és időtálló legyen és elég hatásosnak, hogy továbbítsa a kommunikálni kívánt üzenetet.

Bizalom

Az erős értékeket közvetítő márka érzelmi kapcsolatot épít fel az ügyfelekkel és a célcsoportjával, amely természetesen vonzza őket a vállalkozáshoz, ha ugyanazon értékeken osztoznak.

Támogatja a reklámozást

Az emberek egyszerűen nagyobb figyelmet fordítanak egy hirdetésre, ha már találkoztak az adott céggel korábban. Az erős márka vonzza az influencereket is.

Árprémium

„Ha valaki kedvel, meg fogja vásárolni a termékedet/szolgáltatásodat függetlenül attól, hogy szüksége van rá vagy sem” – Gene Simmons

Az erős márka ereje lehetővé teszi az árak emelését.

Miért? Mivel szakértővé váltál, amit csinálsz, így az emberek magasabb árat fizetnek neked.

Új ügyfelek

Amikor a márkád olyan történetet mesél, amelyet az emberek szeretnek, akkor ezt tovább mesélik a barátoknak, a családnak és még az idegeneknek is. Megszülettek a márkád nagykövetei.

„- Hallottál erről? Hihetetlen szuper!”

A márkádon végzett munka rendkívül értékes befektetés, amely megéri az erőfeszítést.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük